Popularni španski MPV "seat alhambra" od nedavno se može dobiti i sa stalnim pogonom na svim točkovima. Nova varijanta, „alhambra 4x4“ može se dobiti isključivo uz poznati dizel-agregat od dva litra i 140 konjskih snaga. Ova varijanta prosečno troši oko šest litara evrodizela što je samo pola litra više u odnosu na istu varijantu sa prednjim pogonom. Uz ovu varijantu standardno se dobija start-stop sistem za uštedu u gorivu a tu je i filter čestica kao standard. Osim pogona na svim točkovima, „alhambra“ je dobila i skromniju ali i ekonomičniju poznatog dvolitarskog dizela sa 115 konjskih snaga. Ona prosečno troši oko 5,5 litara evrodizela a pritom emituje 143 g/km CO2.
Popularni španski MPV "seat alhambra" od nedavno se može dobiti i sa stalnim pogonom na svim točkovima.
Nova varijanta, „alhambra 4x4“ može se dobiti isključivo uz poznati dizel-agregat od dva litra i 140 konjskih snaga. Ova varijanta prosečno troši oko šest litara evrodizela što je samo pola litra više u odnosu na istu varijantu sa prednjim pogonom.
Uz ovu varijantu standardno se dobija start-stop sistem za uštedu u gorivu a tu je i filter čestica kao standard.
Osim pogona na svim točkovima, „alhambra“ je dobila i skromniju ali i ekonomičniju poznatog dvolitarskog dizela sa 115 konjskih snaga. Ona prosečno troši oko 5,5 litara evrodizela a pritom emituje 143 g/km CO2.